środa, 20 sierpnia 2014

Powstanie: Halszka

Dawna przyjaciółka Michała.

W czasie Powstania razem z Michałem prowadzą powstańczą radiostację „Błyskawica”. 

źródło: czashonoru.tvp.pl


LINK: Nowe twarze w "Czasie honoru - Powstanie" w "Pytaniu na śniadanie"

WYWIAD: Jak Julia Rosnowska została Halszką 


Julia Rosnowska o swojej postaci:
Pierwszy raz w życiu grałam dziewczynę, która tak naprawdę walczy o faceta. Halszka jest tak naprawdę silną kobietą, która stara się zdobyć mężczyznę. Bo przecież za chwilę wszystko może się skończyć... Tak się złożyło, że właściwie wszystkie sceny miałam z Kubą Wesołowskim. Mogę zdradzić, że mój wątek dotyczy tylko i wyłącznie Michała, którego gra właśnie Kuba. On jest tą osobą, na której szczególnie zależy mojej bohaterce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz